Неділя, 2018-09-23, 3:55 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Упродовж 2017-2018  навчального року шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою «Створення розвивального освітнього середовища у початковій школі як чинника становлення успішної особистості у соціумі».

Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів налічує 23 педагога.

Методична робота спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, упровадження ефективних технологій навчання і виховання; створення умов для формування ключових компетентностей учнів та професійної компетентності педагогів.

Відповідно до поставленої проблеми основними пріоритетними напрямками роботи початкової школи стали :

  • упровадження скорегованого Державного стандарту початкової освіти, використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів, формування галузевих компетентностей;
  • орієнтування вчителів початкових класів на формування в учнів життєво необхідних навичок, що забезпечується неухильним виконанням практичної частини навчальних програм, проведенням навчальних екскурсій;
  • орієнтування вчителів на системну роботу з учнями по розвитку аналітико-синтетичної діяльності при вивченні змістових ліній освітніх галузей початкової освіти (уміння працювати з різними видами вправ, текстів, інструкцій);
  • удосконалення роботи щодо формування здоров’язберігаючої компетентності дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності;
  • розвиток мовленнєвої та пізнавальної компетентності дошкільників та учнів;
  • моральний розвиток дитини, формування її морально-правової свідомості, поведінки – основні пріоритети у вихованні підростаючого покоління;
  • забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей у літньо - оздоровчий період;
  • формування позитивної  мотивації навчально-пізнавальної діяльності;
  • орієнтування вчителів на активізацію творчого потенціалу, залучення до творчої діяльності, зростання рівня творчої компетентності учнів;
  • використання системного підходу до роботи зі здібними та обдарованими учнями, підготовка їх до участі у Всеукраїнських проектах;
  • сприяння використанню здоров’язберігаючих освітніх технологій, зміцненню фізичного, психологічного здоров’я школярів;
  • удосконалення та розповсюдження досвіду особистісно-орієнтованого навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій;
  • створення на уроках гуманної, доброзичливої атмосфери , комфортного середовища, системи неформальної ділової комунікації, в якій учитель і учень спілкуються як особистості, цінуючи унікальність і своєрідність одне одного.

 

 

      Слюсаренко Тетяна Володимирівна – голова методичного об’єднання вчителів початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює над проблемою «Самоактуалізація як необхідна умова особистісного зростання ».
     Іванова Лілія Степанівна – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. «Ігрові технології навчання на уроках української мови та читання».
     Куліш Марина Володимирівна –  спеціаліст другої категорії.  Працює над проблемою «використання прийомів критичного мислення на уроках у початкових класах».
     Волчкова Тетяна Віталіївна – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Працює над проблемою «Якісне оновлення уроку в початкових класах».
     Загнієнко Наталія Вікторівна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Розвиток мовленнєвих здібностей школярів».
     Залімська Лариса Юріївна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Занимательные упражнения на уроках русского языка».
     Запічна Ольга Петрівна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Творчі завдання як засіб формування інтелектуальної культури школяра».
     Пузир Віта Миколаївна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Формування мовленнєво-комунікативних компетентностей на уроках у початковій школі».
     Телеп Лілія Іванівна – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює над проблемою «розвиток творчих здібностей молодших школярів із використанням інтерактивних методів навчання та виховання».
      Чаплінська Світлана Юліївна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Формування навичок оптимального читання учнів молодшого шкільного віку».
       Шелковнікова Ольга Вікторівна – спеціаліст другої категорії. Працює над проблемою "Використання здоров'язберігаючих технологій у системі сучасної початкової школи".
    Федоренко Марина Вікторівна - спеціаліст першої категорії. Працює над проблемою «Використання елементів ігрового навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів».
 Фесенко Марія Кімославівна - спеціаліст другої категорії. Працює над проблемою  «Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі».
  Шлєпова Тетяна Олександрівна-спеціаліст. Вихователь ГПД. Працює над проблемою «Формування здоров'язберігаючих компетентностей через ігрову діяльність».
Столярова Ольга Петрівнаспеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює над проблемою «Активні форми й методи розвитку пізнавальної діяльності учнів».
Карішина Олександра Василівна - спеціаліст першої категорії. Працює над темою: "Виховання сценічної культури молодших школярів у позакласній роботі"

Созонова Марія Валеріївна-спеціаліст, вихователь ГПД. Працює над темою:"Розвиток творчих здібностей учнів на ГПД"

Петушенко Ліна Яківна - спеціаліст першої категорії. Працює над проблемою: "Удосконалення навичок виразного читання".
Ткач Галина Петрівна - вихователь ГПД.
Мартинова Лілія Анатоліївна - вихователь ГПД. Працює над проблемою% "Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дітей за допомогою ігрових технологій".

 

 

 

 

Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту