П`ятниця, 2017-11-24, 8:54 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Науково-методична кафедра вчителів початкових класів складається із 19 педагогів, які постійно працюють над удосконаленням своєї роботи, над підвищенням науково-теоретичного, методичного рівня викладання предметів, використовують інноваційні форми і методи у навчанні і вихованні молодших школярів.

Всі педагоги у своїй роботі використовують індивідуальний, диференційований підхід до навчання, особливу увагу приділяють особливо-орієнтованому підходу у навчання і вихованні молодших школярів. Вчителі навчають дітей умінню висловлювати грамотно і зв'язно свої думки, обґрунтовувати своє рішення чи обраний шлях розв'язання проблеми, вчать відрізняти суттєві і несуттєві ознаки об'єктів, виділяти головне, класифікувати, узагальнювати. Особливу увагу приділяється розвитку в учнів моральних якостей, умінню прислухатися до думок однолітків, вмінню розв'язувати спільно колективні завдання, уникати конфліктних ситуацій, толерантному ставленню до оточуючих.

 

Проблеми, над якими працює шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів:

 

  1. Особистісно-орієнтований підхід до навчання: досвід і шляхи розвитку демократичного стилю стосунків.
  2. Удосконалення методів і форм роботи з розвитку мовлення та читання через індивідуальну роботу з учнями, через впровадження на практиці сучасних технологій: проектної діяльності в початковій школі.
  3. Приділяти увагу до ранньої діяльності обдарованих та здібних учнів як основи для розвитку інтелектуального потенціалу майбутніх гімназистів профільних класів середньої школи; ретельно готувати школярів до участі у міських та всеукраїнських конкурсах, олімпіадах з математики, української мови.
  4. Продовжити реалізацію методичної проблеми «Екологічне виховання учнів молодшого шкільного віку засобами краєзнавства» через розвиток педагогічної творчості вчителя під час проведення спец-курсів «мій рідний край – моя Полтава».
  5. Приділяти особливу увагу впровадженню здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі початкової школи.

 

      Слюсаренко Тетяна Володимирівна – голова методичного об’єднання вчителів початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює над проблемою «Самоактуалізація як необхідна умова особистісного зростання ».
     Іванова Лілія Степанівна – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. «Ігрові технології навчання на уроках української мови та читання».
     Куліш Марина Володимирівна –  спеціаліст другої категорії.  Працює над проблемою «використання прийомів критичного мислення на уроках у початкових класах».
     Волчкова Тетяна Віталіївна – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Працює над проблемою «Якісне оновлення уроку в початкових класах».
     Загнієнко Наталія Вікторівна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Розвиток мовленнєвих здібностей школярів».
     Залімська Лариса Юріївна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Занимательные упражнения на уроках русского языка».
     Запічна Ольга Петрівна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Творчі завдання як засіб формування інтелектуальної культури школяра».
     Івер Марія Семенівна – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює над проблемою «Найефективніші методи роботи на уроках математики».
     Пузир Віта Миколаївна – спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Формування мовленнєво-комунікативних компетентностей на уроках у початковій школі».
     Сітало Віра Андріївна – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, лауреат конкурсу «Учитель року-2004». Працює над проблемою «Інтерактивні уроки в початковій школі».
     Телеп Лілія Іванівна – спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює над проблемою «розвиток творчих здібностей молодших школярів із використанням інтерактивних методів навчання та виховання».
      Чаплінська Світлана Юліївна – спеціаліст І категорії. Працює над проблемою «Формування навичок оптимального читання учнів молодшого шкільного віку».
       Шелковнікова Ольга Вікторівна – спеціаліст. Працює над проблемою "Використання здоров'язберігаючих технологій у системі сучасної початкової школи".
    Федоренко Марина Вікторівна - спеціаліст першої категорії. Працює над проблемою «Використання елементів ігрового навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів».
 Фесенко Марія Кімославівна - спеціаліст другої категорії. Працює над проблемою  «Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі».
  Шлєпова Тетяна Олександрівна-спеціаліст. Вихователь ГПД. Працює над проблемою «Формування здоров'язберігаючих компетентностей через ігрову діяльність».
Столярова Ольга Петрівнаспеціаліст вищої категорії, вчитель-методис. Працює над проблемою «Активні форми й методи розвитку пізнавальної діяльності учнів».
Михайлик Маргарита Геннадіївна-спеціаліст. Вихователь ГПД. Працює над проблемою «Впровадження педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в навчально-виховний процес».
Карішина Олександра Василівна - спеціаліст першої категорії.

Созонова Марія Валеріївна-спеціаліст, вихователь ГПД. Працює над темою:"Розвиток творчих здібностей учнів на ГПД"

 

 

 

 

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Друзі сайту